Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

tisdag 10 februari 2015

Charlenes hemlighet Del 4

                     Till början
No, no, jag skakar på huvudet. Kan inte tänka mig att föra in min styva stake i en herrumpa. Så långt sträcker sig inte min frigjordhet.
Då vänder sig Charlene ner över min mage, slickar och suger min ståndare långsamt, medan hennes fingrar smeker kroppen och finner alla mina erotiska zoner. Det blir till slut outhärdligt skönt. Jag spänner mina benmuskler, stönar till och tömmer mig i Charlenes vackra mun. Hon sväljer det mesta och ger mig sen en lång, kletig kyss. Är jag i himlen eller var är jag?

Vi ligger sedan stilla bredvid varandra och kysser varandra lätt, utmattade av den intensiva upplevelsen.
–  Är du kvinna eller man? frågar jag försiktigt.
–  Kvinna, svarar Charlene snabbt. Jag har bara manliga kunder. I filmerna måste jag spela mot kvinnor, men det är svårt.

Charlene har en pojkvän och bor i Milano, men åker runt i Europa vecka/vecka. Ett annorlunda livspussel.
Jag vill fråga vad hon egentligen gjorde med plasthandsken men låter bli. Det kändes så underbart. 
Jag inser nu att det är en milsvid skillnad mellan erfarna damer och professionella filmstjärnor.
-  Får jag ta ett foto? frågar jag försiktigt.

-  Ja, men bara från midjan och uppåt, svarar Charlene. Och så ser hon sexigt rakt in i kameran med sina himmelsblå ögon och sticker pekfingret in i munnen.

Omtumlad beger jag mig sedan till arkitektbyrån men har svårt att koncentrera mig resten av dagen. Det glada ungkarlslivet har visat sig ha helt oväntade sidor.
När jag visar hela fotot av Charlene för kompisen som diggar bordeller säger han att skalan får göras om. Charlene är värd elva poäng.
Jag berättar inte HUR speciell Charlene är. Kompisen är lite konservativ och anser nog att en man skall vara en man, en kvinna en kvinna, men han missar en del. Jag skulle aldrig ha velat missa mitt möte med Charlene. Mitt första möte med en kvinna som också var en man har etsat sig fast i mitt minne för alltid.
Kompisen vill ha Charlenes telefonnummer, men jag säger att hon bor i Milano och att hans fru nog skulle undra varför han skall dit. Mode intresserar ju inte honom och han har redan sett Inter spela på hemmapla. Så jag behöver inte avslöja Charlenes lilla hemlighet. Men hon har mitt telefonnummer och har lovat ringa nästa gång hon är i Lissabon. Då kommer jag att be om att få bli hennes första besökare för dagen.
                   Hoppas på fortsättning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar