Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

torsdag 19 februari 2015

Mikael träffar Mali

Efter att ha hållit på med att dela upp det gamla hemmet några veckor, så tyckte jag det var dags att röra på mig lite och fara ner till storstan. Brorsan har en lägenhet där, men han skulle vara med familjen i skärgården, så jag fick låna den över veckoslutet.
Eftersom bilen stod i garaget i Cascais, så var det bara att ta tåget söderöver. Att börja förhandla med Helena hade jag inte lust med.
Så en solig fredag satt jag alltså på tåget och kunde se den välbekanta naturen fladdrar förbi tågfönstret. Funderar över när jag nästa gång kommer hem. Barnen och brorsan har ju redan flytta söderut. Att fara och hälsa på Helena är nog inget jag funderade på. Blir väl på nån begravning, tänker jag krasst.
Tåget stannar till vid stationen och jag kliver av och promenerar mot brorsans lägenhet. Jag ser mig nyfiket omkring eftersom det ju ändå är en tid sedan jag varit här.
Det är ju trevligt när man förstår alla skyltar. Det är lite knepigt i Portugal. Man känner sig ibland lite som en analfabet, när man inte riktigt alla gånger vet vad som döljer sig bakom de mångordiga skyltarna.
Då lägger jag märke till att det finns många massörskor i staden nuförtiden. Eller så är det bara så att jag inte lagt märke till dem tidigare. De flesta är thailändska. De har en enkel skylt om massage, och ibland med tillägget: ”Hela kroppen”.
Jag viker av till höger och kommer in på gatan där brorsans lägenhet ligger. Ännu en thailändsk massörska. Och ”hela kroppen”.
Men vänta nu?! Massage och hela kroppen. Det skulle ju innebära att de masserar ståndaren också? Och DET kunde förklara att det finns så många massörer.
Nyfiken som jag ju är så måste jag knacka på och höra vad de egentligen sysslar med. Jag stannar vid
Mali Massage och knackar på.
Jag hör en kvinnoröst inifrån, dörren öppnas och där står en liten typisk svarthårig thailändska. Hon ser väldigt liten ut. Jag tilltalar henne automatiskt på engelska, men det begriper hon inte, så jag övergår till mitt modersmål, och det begriper hon i alla fall lite av. Jag frågar om massage och hon ger pris per timme och halvtimme.
Dyrt tycker jag, men detta är ju inte portugisiska priser. Sen frågar jag lite försynt om det är massage av hela kroppen. Hon verkar inte riktigt förstå, så jag visar frågande på min kropp om vad som masseras.
Hon förklarar att massagen gäller allt utom ståndaren, men mot en lite extra avgift, så masserar hon också den. Hennes svenska är inte den bästa, men hon gestikulerar snabbt vilka tre olika alternativ hon har.
Jag ler och säger att jag kommer tillbaka lite senare.

Efter att jag installerat mig i lägenheten, så bestämmer jag mig för att gå tillbaka och prata lite med Mali. Jag går förbi en frestande uteservering, men tänker att det hinner jag med senare. Så är jag framme och knackar på dörren. Mali öppnar och jag frågar om hon har tid med lite massage. Jadå, det skulle gå bra. En timme eller en halvtimme, frågar hon. Jag svarar att en timme kunde vara lämpligt. Jag har faktiskt aldrig testat thaimassage förr, så jag vill börja med att se och lära mig vad det egentligen är.
Hon visar mig in och så ger hon mig en handduk och visar var jag hittar duschen. När jag kommer ut, så säger hon att jag kan komma in till hennes lilla rum, där hon tänt ett ljus och där hon har en stor madrass på golvet. Hon ber mig lägga mig ner på mage och så tar hon av mig handduken, som jag lite försökte skyla mig med.
Mali är enbart klädd i en vit mikroskopisk bikini. Jag hinner få veta att hon är 146 cm lång medan hon rätt grovhugget masserar mina ben, min rygg och mina armar. Hon är verkligen hårdhänt tänker jag. Emellanåt går hon även över min kropp. Men det går ju bra, för hon väger inte mycket.
Så får jag vända på mig och hon fortsätter den för mig lite överraskande hårdhänta behandlingen. Jag hade nog föreställt mig det som något mer sensuellt eller varför inte rent av erotisk. Nå, några gånger sveper hon snabbt med handen förbi den slaka ståndaren och ler stort, men till största delen så är det en helt anständig massage.
Så är hon färdig och undrar hur jag vill att hon skall avsluta massagen. Jag frågar om priset för de olika alternativen, och noterar att även det är dyrt jämfört med damerna i Lissabon, så jag väljer den enklaste och billigaste alltså att hon fortsätter men den rent manuell massage. Jag tänker att det kan ju ta sin lilla stund i alla fall eftersom ståndaren ju inte ens är redo ännu. Hon tar lite olja i sina små händer och så sätter hon igång. Det märks nog att hon inte är en nybörjare. Och snabbt växer ståndaren i storlek och innan jag knappt hinner blinka så är allt över och mjölken rinner längs magen. Mali ler ännu större.
- Du måste komma hit igen, säger hon. Kanske ”fuck-fuck” då, säger hon och ler stort.
När jag promenerar tillbaka mot uteserveringen så kommer jag att tänka på herrarna i byn, som ju faktiskt har tagit hem thailändskor som damer åt sig. Jag förstår dem mycket bättre nu. Kanske det vore ett alternativ, eller nej nog duger en brasilianska också, tänker jag innan jag slår mig ner och beställer en stor kall öl.                       forsättning följer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar