Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

måndag 26 januari 2015

Med Anya i Istanbul Del 2

                                                                    Till början

Anya undrar hur länge jag tänker stanna och var jag tänker bo i Istanbul. Jag visar den krångliga adressen till mitt hotell för henne på mobiltelefonen. Knappt något jag kan uttala och absolut inte memorera. Anya konstaterar då att jag kommer att bo nära moskén Hagia Sofia som är ett av de finaste byggnadsverken i världen. Det får mig att hoppas på personlig guidning av kvinnan i flygsätet intill mig. Hjärtat tar ett extra skutt och jag känner pulsen stiga. Detta verkar lovande.

nyas händer är släta och mjuka. Hennes välpolerade, lagom långa naglar attraherar mig oerhört. Jag kan nästan känna hur hennes händer mjukt utforskar min hud över hela kroppen och finner nya, intima kontaktytor att väcka till liv. Tusentals, små erogena zoner som jag inte visste om att jag hade. Som gåtfulla Scheherazade i berättelsen ”Tusen och en natt” fängslar Anya mig. I sin mörka uppenbarelse är hon en naturlig del av den österländska mystiken och hon är kvinna, vilket i sig är mystik nog för en sökande, viril man som jag.

Spänningen stiger mellan oss under samtalets gång. Jag kan nästan höra hur Anyas läppar formar ord som att jag är en het kvinna som längtar efter en manlig kropp. Hennes undermedvetna skriker efter uppmärksamhet. Eller är det min fantasi som spökar? Anya förefaller vara en kvinna som alla män vänder sig om efter och hon verkar medveten om sin charm. Anya lämnar ingen oberörd.

Som alltid under långa flygresor tystnar konversationen småningom. Passagerarna försjunker i sina tankar. Jag sluter ögonen och lyssnar på min favoritmusik som sakta tonar in i mitt medvetande genom hörlurarna i mobiltelefonen.

Jag försöker koppla av och glömma mig bort en stund från vardagen, men det känns stört omöjligt. Ju djupare jag försöker försjunka i mitt inre jag, desto starkare ljuder alarmsignalerna inom mig. Jag vet inte om det är min kropp eller fantasi som vaknar till liv först, men jag känner hur det pirrar i magen och hur min stake blir allt styvare och får byxorna att strama.

Jag kan känna Anyas mjuka läppar snudda vid min hals, när hon lutar sitt huvud mot min axel och låter sitt långa, mörka hår falla ner som ett draperi över min högra arm. Anyas mjuka fingrar lämnar ett lätt spår av elektricitet på min haka och mina kinder, när de beger sig på upptäcktsfärd över mitt ansikte. Så skönt, så skönt och upphetsande.

Jag vågar knappt röra på mig för att inte bryta förtrollningen. Ögonbryn, panna och näsa och utforskar Anyas fingrar tills de till sist stannar upp vid mina känsliga läppar.

Med slutna ögon tar jag loss säkerhetsbältet och vänder mig mot Anya, omfamnar henne med min vänstra arm. Vi bildar ett upphetsande varmt bo. Hon vill ha mig lika mycket som jag vill ha henne. Det är inte möjligt, ändå är det. I fantasin är allting möjligt. Vi kan glömma omgivningen, bara koncentrera oss på varandra.

Jag andas häftigt, det gör också Anya. Det är alltför länge sen jag med så stor lust och längtan varit nära en kvinna. Så länge sen att jag nästan har glömt hur varje beröring i sig är ett mästerverk av intimitet. Anyas mjuka fingrar mot mina hungriga läppar får det att pirra i magen på mig. Jag öppnar munnen en aning, böjer huvudet neråt så att mina läppar kan möta Anyas i en lätt kyss. 

En lätt kyss som blir till flera djupa och intensiva kyssar, tills min tunga möter Anyas i en virvelvind av passion. Glöden finns där djupt inne hos oss båda. Nu vaknar den till liv och tänder en brinnande flamma av erotisk lust som tillåter allting och förbjuder ingenting. Vi har all makt i världen. Ingenting kan hindra oss. Tid och rum försvinner. Ingenting av betydelse betyder någonting mera. Anya och jag, kvinna och man. Vår förening är helig.

Här och nu skall jag ta dig, erövra dig, min vackra Anya, tänker jag och böjer mig djupare över flygplanssätet.
Vänligen, spänn säkerhetsbältena! uppmanar en okänd röst i flygplanets högtalare.

Vi närmar oss Istanbul och flygplanet skall strax landa. Jag vaknar med ett ryck ur min eftermiddagsslummer. Yrvaket tittar jag omkring mig och förstår att allting varit en dröm. Anya sitter helt oberörd invid mig och bläddrar i en veckotidning. Min hjärna kör överhastighet, då jag inser att kvinnan i mitt liv kommer att försvinna ur det inom kort, ifall jag inte hittar på en lämplig orsak att förlänga vår bekantskap.

Kan jag nu vara alldeles säker på att turkisk passion är densamma som nordisk? undrar jag tyst för mig själv. Har jag tolkat signalerna rätt? Vågar jag ta risken att göra bort mig totalt?

Jag kan inte släppa den här mörka, exotiska skönheten ur sikte, ta farväl av hennes underbara, välpolerade naglar som har väckt mina lustar. Jag vill inte skiljas, men vad vill hon?

Tror du att du kan hjälpa mig att hitta till hotellet, sedan vi har landat? frågar jag och ler bevekande mot Anya. Jag hittar inte på en mindre genomskinlig orsak att förlänga bekantskapen. Visst kunde jag ha frågat helt rak på sak om det skulle smaka med sex, het sex på hotellet eller på sandstranden vid Bosporen under stjärnhimmel, men det låter mer trovärdigt med en omöjlig adress på turkiska. Åtminstone ur min synpunkt sett och ett eventuellt nekande svar känns knappast lika genant.

Anya tittar på mig och jag ser svaret i hennes glittrande ögon långt innan det når hennes läppar. Jag känner mig plötsligt på supergott humör. Köerna i flyghallen betyder ingenting, utom möjligtvis en chans att förlänga förspelet till den tusen och en natt som väntar oss någonstans i miljonstaden Istanbul.
                                                Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar