Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

tisdag 27 januari 2015

Anya i Istanbul Del 3

Till början

Efter incheckningen på hotellet frågar jag om Anya har något annat kvällsprogram eller om hon vill ställa upp som guide, eftersom hon skall åka vidare först nästa dag. Anya tvekar inte heller denna gång. Hon vill gärna visa sitt hemland för mig. Jag hoppas förstås att få se mycket mer än turkiska landskap men föreslår ändå ett besök på hotellets takterrass. Jag tar Anya i handen och vi klättrar upp längs den smala spiraltrappa som leder upp till takterrassen. Den är alldeles öde bortsett från några bord och stolar.

Däruppe väntar oss en panoramautsikt över metropolen Istanbul. En förvillande labyrint av höghus. Vi hör ljudet av båtar och kan ana oss till vatten bakom byggnaderna. Havet förenar men skiljer samtidigt åt de två kontinenterna Europa och Asien. Vi befinner oss i Europa men långt i fjärran skymtar ljusen från Asien. Hagia Sofias och Blå moskéns siluetter avtecknar sig som sagoslott med torn och tinnar mot den mörka kvällshimlen. Mer mäktigt och romantiskt än så här kan det inte bli.

Vilken fantastisk värld du lever i! säger jag med beundran i rösten och böjer sen leende mitt huvud ner mot Anyas vackra, ansikte. Hennes mörka ögon glittrar mot mig. Hennes mjuka läppar möter mina i en lång öm kyss. Jag känner, att äntligen, äntligen når jag fram. Här hör jag hemma.

Blodet pulserar i mina ådror, i hela kroppen. Jag kan inte dölja min upphetsning. Som en urtidsman erövrar sin kvinna trycker jag mig häftigt mot Anya. Begäret som flammat upp inom mig står inte att hejda. Jag märker att Anya känner likadant. Ingenting kan hindra oss från att ha varandra här och nu. Anya sparkar av sig skorna. Jag likaså. Med fumliga händer hjälper vi varandra av med kjol, långbyxor, trosor och kalsonger, knäpper upp skjortorna. Anya lossar sin behå och låter den falla ner på terrassgolvet. Jag böjer mig ner och kysser hennes fylliga bröst, suger på den vänstra bröstvårtan som är lika styv om inte styvare än min stake. Sen knäböjer jag för heta, mörka Anya och slickar intensivt hennes våta blomma. Den underbara fruktsaften berusar mitt sinne.

Åh, åh, så skönt, stönar Anya och vrider underkroppen i en cirkelliknande rörelse som om hon var en magdansös.
Jag slickar allt häftigare och för samtidigt in och ut två fingrar i Anyas grottkanal. Hon sluter sina ögon av vällust och söker instinktivt stöd mot terrassväggen. När jag märker att det strax kommer att gå för Anya, reser jag mig upp, omfamnar henne och kysser henne häftigt på munnen. Hon svarar ännu häftigare, helt besatt av åtrå. Djupa tungkyssar som får mig att glömma allting omkring oss. Tiden stannar upp.
Vem kunde ana sig till på frukosten vad som hände på kvällen?
Jag trycker min hårda, styva stake mot Anyas sköte. Då frigör hon sig från mitt grepp och knäböjer framför min stake. Hon tar den i sin mun. Den är så stor och ståtlig att hon knappt får den att rymmas.

Smaka på min härlighet, viskar jag hest. Den är för dig, bara för dig.

Anya suger hårt och mjukt samtidigt som hon turvis långsamt och snabbt för staken in och ut i sin mun. Hon kramar lätt om mina pungar. Skönare kan det inte bli. Jag känner hur det börjar snurra i hela kroppen och hur jag får svårt att hålla igen. Jag vill inte, absolut inte sluta ännu, när allting känns så härligt. Denna underbara, mörkhåriga kvinna för mig till extasens höjder.

Nej, jag måste slita mig loss, innan jag får utlösning. Jag lyfter upp Anya och stå och kysser henne igen på munnen.
Vill du ha mig bakifrån? frågar jag. Anya bara nickar och böjer sig ner över närmaste bord.                                                                                                   Fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar