Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

onsdag 28 januari 2015

Charlenes hemlighet Del 3

Till början
Jag känner att Charlene har en piercing på tungan. Det är nytt för mig, men det känns lite uppeggande. Charlene drar resolut av mig handuken och jag lägger mig ner på sängen. Hon tar av sig behån och kryper ner bredvid mig.

Min idé är att försöka se Charlene som en vanlig kvinna så länge som möjligt, så vi kysser varandra ivrigt och jag låter händerna utforska hennes kurvor. Det tar sin tid, för hon har många och fina kurvor. Charlene smeker mig och kysser mig på bröstet och fortsätter neråt. Jag känner hur hon sakta slickar ståndaren som blir allt tjockare och styvare. Sen suger hon långsamt på den som på en stor slickepinne. Det känns så skönt att jag måste be henne pausa för att inte få orgasm. Tanken att Tgatas känner till hur en mans kropp fungerar verkar stämma. Jag kysser och slickar Charlenes fylliga barm och studerar samtidigt hennes stora tatueringar med blom- och och djurmotiv. De ser lite maskulina ut, men de klär ändå henne. Jag söker mig neråt men vet inte riktigt hur långt jag vågar.

 Vänd dig på mage, ber Charlene, när hon ser min tvekan. Sen kysser hon mig långsamt längs ryggen ner mot skinkorna, skåran mellan dem och lårens insidor. Charlene gör allt med en exakt precision. Det är en så njutningsfylld upplevelse att jag glömmer bort mig, tills hon tar av sig sina bikinibyxor! Hennes könsorgan ser ut precis som mitt, men det är inte helt uppsvälld ännu. Våra kukar blir nog ungefär lika långa. Jag tar ett djupt andetag.

– Skall vi leka följa John? föreslår jag hest. Du gör vad du vill med mig och sen gör jag samma sak. Om jag kan. – Sim, o meu querido, säger Charlene gillande. Hon börjar snällt med att kyssa min lem och väntar sen på mig. – Herregud, klarar jag av att kyssa en manslem? tänker jag och blundar, när jag böjer mig över Charlenes mage. Sen slickar Charlene min lem och jag hennes. Denna gång utan att blunda. Det känns ju nästan som att kyssa eller slicka vilken kroppsdel som helst. Min styva lem har inte heller gått i ide utan håller formen. Jag njuter av Charlenes behandling och hoppas att hon njuter av min. Så tar Charlene hela min lem i munnen. Det får mig att andas häftigt av såväl åtrå som vid tanken på att jag måste göra samma sak. Klarar jag av det utan att känna obehag? Ja, det lyckas.

Men nu vill jag gå till nästa fas. Jag förklarar att nu är det min tur att  börja och hon att följa. Detta blir svårare, mycket svårare för mig. Men jag tänker att det jag klarar av, så gör hon sen för mig... Jag börjar kyssa Charlene bakifrån på hennes läckra, runda stjärt, där hon ju är som en kvinna. Det går bra. Sen får hon svänga på sig.

Jag försöker dra mig till minnes allt som jag upplevt som skönt för att ge det åt Charlene. Och hon verkar gilla det. Jag försöker vara mycket försiktig, så att inte mina tänder skall göra henne illa. Jag vet ju hur känsligt det är. Och jag gillar svarsvisiterna när hon smeker, fingrar, slickar och suger på mig.

Vi börjar bli ett samspelt par. Det som för en kort stund sen var nytt och nästan skrämmande känns plötsigt naturligt. Njutningen att få ge gör att rädslan försvinner.
Eftersom jag vet att en man som närmar sig orgasm även kan stimuleras via anus och jag känner mig tuffare, vågar jag fråga om hon klarar av att göra det med sin grej, trots att den ännu inte riktigt har vuxit till full storlek.
  • Mission impossible”, svarar hon kort.
Jag nickar förståelsefullt. Charlene är en kvinna men med en mans fysiska begränsningar. Hon kan inte få orgasm på löpande band. Jag sträcker ut min högra hand för att söka bland hennes tillbehör på nattduksbordet och hittar en engångshandske av plast som jag ger henne.
  • Är du van med sånt? undrar Charlene och tittar på mig med sina mörka sammetsögon.
  • Ja, svarar jag lite tvekande.

Charlene vänder mig då bestämt på rygg, särar på mina ben och suger allt ivrigare på min ståndare, medan hon låter ett handskbeklätt finger söka sig in bakvägen. Eller är det två? Och hur hon suger!


- Inte ännu, stönar jag, för Charlene suger så jag knappt kan hålla emot. Måste be henne pausa, så att inte halva besökstiden bara blir en kaffepaus.
Men hon fingrar mer och mer. Det är nog fler fingrar i honungsburken än jag var van med...

Så sätter sig Charlene plötsligt upp i sängen och plockar fram en kondom. Jag undrar varför, men hon trär inte kondomen på min utan på sin egen nu hårda kuk! Hon tar tag i mina ben och lyfter resolut upp dem på sina axlar och tränger in i mig.

– Ojdå, vad har man ställt till med? tänker jag förskräckt, när jag känner Charlenes tjocka stake inne i rumpan. Inget försiktigt fingerpull utan mer som om en trubbig käpp genomborrade min kropp och det får mig att flämta till.


Charlene smeker min lem, samtidigt som hon stöter sin styva kuk in och ut i allt snabbare takt. Det är inte helt behagligt men mycket upphetsande. Stötvågorna masserar mig inifrån, Charlenes händer utifrån. Jag stoppar hennes händer med mina egna för att inte få orgasm av denna spännande, brutala upplevelse.


Men Charlenes sköte fortsätter sina rörelser snabbare och snabbare. In och ut. In och ut. Vi andas andas lika häftigt. Plötsligt ser jag hur hon ler med hela ansiktet och känner något pulsera och värma inom mig. Oh, my God! Det här är det närmaste en kvinna jag kan bli.

Charlene ser mycket nöjd ut och kryper upp och ger mig en lång, varm kyss. Jag känner 
igen hennes pearcing mot tungan. Börjar gilla den.

– Vill du göra samma sak, o meu querido? frågar Charlene mjukt efter kyssen.
                                                      Fortsättning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar