Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

tisdag 27 januari 2015

Anna på stranden Del 2

                                             Till början

Efter tretusen meter simning sätter vi oss på stranden för att prata om livet över ett glas juice. Tiden går så fort att vi besluter att fortsätta simträningen nästa dag. Jag lovar också att bjuda på middag efteråt då.
Följande eftermiddag sitter Anna sitter i sanden på stranden och väntar på mig, när jag dyker upp en aning försenad.
– Hej, säger Anna och kisar upp mot mig i det starka solskenet.
– Hej, svarar jag, böjer mig ner och kysser henne på den högra kinden. Jag passar samtidigt på att ge henne en liten kram som ursäkt för förseningen samt som ett löfte om något mer, innan vi klär på oss våtdräkterna och dyker ner i det vågiga havsvattnet.
– Det är alldeles för hett att jogga idag, men skall vi ta en cykeltur? undrar Anna, när vi återvänder till stranden efter att ha simmat tvåtusen meter.
– Passar bra, svarar jag som så småningom har insett att Anna är träningsfreak. Å andra sidan är uthållighet ett trumfkort i intima sammanhang, så kvällen kan bli såväl lång som het. Bägge parter är i god kondition.
Vi cyklar längs smala, krokiga vägar i ett idylliskt sommarlandskap. Vi är nästan de enda som rör sig längs vägarna i sommarhettan. Då Anna cyklar före, kan jag studera hennes vältränade siluett. Då jag cyklar före, försöker jag stolt visa upp mina kraftiga benmuskler. Jag tror att Anna förstår vinken – sport är inte det enda njutbara i livet –, för i annat fall hade vi väl aldrig kommit fram till strandstugan som jag har hyrt under semestern.
Väl framme bjuder jag Anna på en fruktsmothie och sen tar vi en simtur i det varma vattnet i viken. I baddräkter denna gång. Efter ett diskret klädombyte skålar vi med ett glas sherry för kommande tävlingar.
– Besvärligt med träningsskador, konstaterar Anna. De kan lätt sätta käppar i hjulet, om man inte tar hand om dem.
– Vill du att jag skall massera din ömma nacke och rygg en aning? frågar jag försiktigt och funderar ut mitt följande drag. Massage kan ju leda till något intimare.
– Gärna, snälla Mikael, svarar Anna.
Leendet i hennes ögon låter förstå att hon kanske hoppas på mer än en aning, så jag skyndar iväg efter en bekväm madrass som jag placerar på gräsmattan i skuggan av en stor hängbjörk. Jag rullar ut ett vitt, nymanglat spetslakan på madrassen och hoppas att Anna skall uppskatta detta försök att skapa en romantisk stämning.
Anna tar av sig sin tunna, blommönstrade sommarblus och lägger sig försiktigt på mage i sin sportbehå och sina korta, svarta tajta cykelshorts. Jag sätter mig på huk bredvid hennes slanka kropp och börjar lugnt massera ryggen och nacken.
Det är alltid svårt att definiera skillnaden mellan en aning och litet och mycket. Det är också svårt att definiera skillnaden mellan massage, sensuell massage och erotisk massage.
När Anna långsamt knäpper upp sin sport-bh, så är det nog fortfarande en helt vanlig massage eftersom hon lägger sig ner på mage igen. Men när hon svänger på sig och Mikael oblygt kysser hennes styva bröstvårtor så är det nog inte längre en vanlig massage.
När Anna smeker av shortsen på Mikael, så passeras kanske också en gräns.
Då Mikael mera smeker än masserar Annas lår längs de erotiskt känsliga insidorna, så kunde nog en iakttagare lätt få känslan av att detta inte längre är en helt vanlig massage.
En liten snurrebåt hörs på håll, men knappast är det någon fiskare med kikaren inställd så att de kan se när Anna böjer sitt huvud framåt för att första gången kyssa Mikaels lem.
Än svårare är det att lägga märke till när Mikael försiktigt lirkar in pekfingret i Annas fuktiga slida. Och då är de är nog redan långt bortom en aning.
Och när Anna lägger fötterna på Mikaels axlar så att han skall kunna öppna hennes blomma med sina fingrar för att kyssa och slicka hela den öppna blomman, så har de sedan länge varit i den erotiska massagens underbara värld, där alla sinnen stärkt och fylls av njutning.
Anna lutar sig bakåt med slutna ögon och njuter av Mikaels små, cirklande tungsmekningar och pekfingret som söker sig allt djupare in i Annas fuktiga slida gång på gång i allt snabbare takt. Vanlig kroppsmassage omvandlas definitivt till något mer intensivt.
När Anna sedan smörjer in Mikaels vältränade rumpa med en väldoftande Aloehandkräm för att massera den, och sedan lätt särar på Mikaels ben för att kunna kittla honom runt den ”rosa knappen” med sitt högra pekfinger så är det väl så långt från att massera hennes rygg, som de kommer.

Men det är ju så att ibland, att det kan kännas finare att ge än att få.                                         Fortsättning 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar