Innehåll

Erotiska noveller publicerade av Mikael, ungkarl och levnadskonstnär. Jobbar på en internationell arkitektbyrå i Lissabon och bor 3 mil därifrån i Cascais med utsikt över en vik med segelbåtar året om. Är relativt nyskild och har vuxna barn på annat håll.

onsdag 28 januari 2015

Mel, honung och massage Del 3

Till början

Vi förenas i en lång kyss. Hennes läppar är så mjuka och välkomnande. Hennes tunga söker sig in i min mun och omfamnar min tunga och bjuder upp till en upphetsande virveldans. Underbart! Sen flämtar Mel till och böjer sig ner över min kropp. Hon tar min ståndare i handen, för den upp mellan sina bröst. Den styvnar om möjligt ännu mer. Mels långa, svarta hår kittlar lite retsamt min mage och mina ben, när hon masserar kuken med sina stora, mjuka bröst, och ger mig spansk massage av allra bästa kvalitet. Mel känns så underbart len, att jag gissar att hon smörjt in sina ”mamas” med rejält med lotion. Hon för brösten upp och ner i allt snabbare takt tills jag börjar kvida av vällust.

No, no, inte än, inte än, mumlar jag hest. Spara mig ett tag.
Jag får inget svar, men Mel måste hört mig för hon sätter sig upp och jag ges chansen att beundra hennes härliga, uppspända bröst med de mörka hårda bröstvårtorna. Sen drar hon sig neråt en aning mot fotändan av bädden och börjar långsamt och omsorgsfullt slicka min ståndare uppifrån och ner. Mel låter sina fylliga läppar omsluta ollonet, medan hon sakta, sakta höjer och sänker sitt huvud. Aah, vad skönt!

Också detta känns alldeles för njutningsfullt för mig. Min kuk är blodfylld av lust och beredd på att skjuta iväg sin sperma. Får inte låta det gå ännu! För att avleda tankarna lite så sätter jag mig upp och kysser Mel ömt på munnen. Våra tungor möts ändå och virvlar runt. Jag kramar hårt om min tillfälliga kvinna och känner hennes barm trycka mot mitt bröst. Vill ge tillbaka av all njutning som hon bjuder mig, som en fullmogen persika på det ljuvaste av träd i Edens lustgård.

Jag tecknar åt Mel att lägga sig på rygg och ger henne en lång kyss på munnen, innan jag fortsätter att kyssa henne på halsen, vänstra axeln, och sedan via kyssar och lätta kyssbett på de mjuka brösten söker mig ner mot hennes släthyade blomma. Jag kysser Mel lätt på låren och låter sedan tungan vandra mot blommans vackra, blodfyllda kronblad. Den är vacker som en orkidé. Min beröring får Mel att stöna av välbehag. Jag viker försiktigt kronbladen åt sidan med pekfingret och långfingret så att jag kan nå de inre zonerna med tungan. Sen för jag pekfingret sakta av och an i slidan för att ytterligare egga upp Mel och ser hur blomsaften rinner längs hennes lår ner på det vita lakanet. Jag vill fortsätta förspelet ännu ett tag, så jag kysser mig upp mot hennes mun och lägger mig på rygg bredvid henne.

Mel tittar snabbt på mig med halvslutna ögonlock, innan hon följer mig i pardansen genom att i sin tur kyssa sig ner mot min ståndare, luta sig över mig och slicka ståndaren. Jag sluter ögonen och bara njuter samtidigt som jag smeker henne bakifrån så långt jag når in med handen.

Sätt dig över mitt ansikte, mumlar jag, men Mel fortsätter att slicka och omsluter sen ollonet med sina varma läppar som om hon inte hörde mig. Hon vänder dock på sig utan att avbryta massagen så att jag får fri passage till hennes intimaste kroppsdelar. Då tittar jag bland "leksakerna" på hennes lilla bord och sträcker mig efter en liten ljusblå dildo, som jag fuktar med mina läppar och för in den i hennes slida. Hon rör lite försiktigt på sitt sköte för att hjälpa till. Långsamt skjuter jag in dildon i slidan så långt den bara når och för den sedan in och ut.

Jag blir så upphetsad av detta i kombination med Mels munmassage så jag säger “lente” / sakta och böjer mig för att slicka Mels mörka blygdläppar runt den ljusblåa dildon. Jag känner den ljuvliga smaken av honungsaften, som flödar ut ur orkidén. Den får mig att bli ännu ivrigare och jag försöker att nå hennes svullna klitoris och märker att hon får lite svårt att koncentrera sig. Jag smeker hennes vänstra bröst och för dildon allt snabbare och snabbare in och ut i slidan. Hon svarar med att suga allt häftigare. Det känns alldeles för underbart! Nej, det får inte gå för mig, för henne! Jag avbryter. Dags att pausa. Det är en skön konst att kunna dra ut på en njutning. Vi ligger flämtande invid varandra några minuter.
Jag känner att det är bättre om hon får njuta i fred först, så jag tecknar med handen åt Mel att lägga sig på rygg invid mig så jag kan fortsätta med att föra dildon in och ut, medan jag slickar hennes mörka läppar. Jag böjer mig över Mels mage och för försiktigt in mitt vänstra lillfinger i hennes bakre öppning. Mel andas ojämnare och har svårt att hålla benen stilla. Nu pausar jag inte utan masserar allt häftigare.

Mel rufsar till mitt hår och kramar om min vänstra axel. Hårdare och hårdare kramar hon, medan honungsaften flödar ur hennes varma sköte och får dildon att glida in och ut allt lättare i fittkanalen. Mel andas flämtande och kvider plötsligt till och sträcker ut sitt vänstra ben. Hon börjar röra sitt sköte upp och ner liksom förlorad i en passionerad dans av åtrå. Mel spänner på sitt utsträckta ben och hennes runda bakdel skälver till av vällustrysningar. Mitt lillfinger i stjärtöppningen känner av sammandragningarna, då orgasmen når henne.

Åh! stönar Mel långt borta i en annan värld av medvetande och förlorar sig helt i orgasmens vågor. Hennes fingrar nästan genomborrar min axel. Sen blir hon alldeles stilla och tyst. Försiktigt drar jag ut dildon och söker mig upp mot Mels ansikte så att vi kan förenas i en lång och öm kyss. Efter kyssen tittar Mel på mig med glädjestrålande blick.

Oue quieres, meu Querido? frågar hon med ett ömt leende. Kanske hon känner sig lycklig efter orgasmen eller så är hon inte van att själv få njuta av den erotiska stunden.

Mel vänder på sig så att jag hamnar på rygg. Hon kysser mig lätt på den vänstra axeln och flyttar sig till fotänden av sängen för att massera mina lår och kyssa min ståndare som vaknar upp ur sitt halvstånd. Mel slickar ollonet och börjar smeka de känsliga bollarna. Hon smeker också anus med två fingrar, och det börjar kännas lite oroligt inombords. Så tar hon ståndaren i munnen och suger, låter den glida in och ut. Jag andas flämtande och känner heta vågor. Det kommer strax att gå för mig, om jag inte gör något åt saken. Jag kastar en snabb blick på mitt armbandsur - femton minuter kvar. Skall jag be min hyrda älskarinna avsluta oralt eller skall jag förena mig med henne? 

                                                           Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar